søndag 30. desember 2012

Topp Ti !


klem Marion

11 kommentarer:

Torill sa...

Så masse flott!!!
Digger at du leker deg!
Min favoritt er "du og eg", den som er sånn grønn! NYDELIG!
Godt nytt år!!
klems

marit sa...

Wow, kjempe topp 10 liste. Ser jeg har litt å lære av deg ang mønster ark;) Dyktig du er på det! Gull1 til tante, var veldig artig og kreativ!
Godt nyttår!

Marianne/skorpionen sa...

Utrolig masse lekkert og kreativt du har laget!!
Godt nytt år!!
klem

Luce sa...

Mye flott og kreativt her! Mine favoritter er Cool kid og det perfekte blinkskudd :o)
Riktig godt nytt år til deg og dine :o)

Vibeke sa...

Søteste herligste du!! Tusen takk for de flotte ordene du har lagt igjen i bloggen min - setter sååå stor pris på dem:):)

For ei rekke med layouter!!! Du er så utrolig dyktig!!:)

Rita Kirkenes sa...

Wow, her var det mye fint! Har ikke fulgt med på hva du har gjort det siste året, så jeg gleder meg til å se resten av dine kreasjoner.

Godt nytt år :)
r!ta

nedergaard sa...

Waww wawww for nogle helt fantastiske lækre og smukke layouts... fyldt med masser af skønne detaljer. Du er så dygtig til at sætte farver og fine detaljer sammen.

Ha en god tirsdag, klemm

Tone K. sa...

Åhh...her var det virkelig mange flotte LO`er Marion :)
Utrolig fine alle sammen og det ser ut som om du har lagt mye arbeid og kjærlighet i alle sammen :)

Hanna sa...

så mye fint du har laget gjennom året, her er det masser av inpirasjon:):)

Olga Marie sa...

Sååå mye fint du lager! Her var det farger og inspirasjon!!! :)

Sidsel Merete sa...

Så mye tøfft du har laga her. LIker stilen din. Takk for inspirasjon!