onsdag 1. august 2012

Mitt eget glassin papir

Da har eg hatt en deilig ferie å ideene kommer strømmende på , det gjør også behovet for å prøve ut ting som  kasnje har vert i bakhode en stund , digger tim holtz sin craft glassine så da må en jo se om en kan få til noe i samme stil men  på min måte , sagt så gjort ..

Så hva syns du ?







Kule ikke sant , så tenke du sikkert hvordan har hun gjort dette da , jo eg har gjort det slik !
Kose deg!





 gråpapir
 Stemplet på med diverse stempel og farge

 så har eg brukt varmepistol og bivoks med ett ark under til å dryppe av på
bare å smelte å vri på arket , matpapir og strykehjern funker fint det også om du har dårlig tid
 så får det tørke å så sjekker eg at det ikke ligger for tykt på da blir det helt hvitt å en kan ikke se arket å stemplet ordentlig
Så krøller eg det til en ball og glatter det ut igjen , fint eller ?
er helt forelska i det  eg så her er det storproduksjon .

Desuten så hadde eg det så travelt med den første at eg brukte den opp før eg huska å ta bilde så eg måtte lage en til derav forskiellige papirer på siste og nest siste bilde..
Klem Marion

♥

20 kommentarer:

Aquarell sa...

Så kult dette ble.:)

Mai-Britt sa...

Det var da kreativt fundet på,
og både selve papiret
og kortene blev lækre.
Tak for at du deler!

Maria Therese sa...

Knalltøfft!!

Gunn-Elin sa...

Så fantastisk kreativ du altså!! :D

Vibeke sa...

Så utrolig kult dette var Marion!! Skjønner nå at bivoks er noe jeg må skaffe meg:)

Takk for inspirasjonen:):)

*marion* sa...

Takk takk , ja bivoks er helt konge =)

Catrine sa...

Så kult det ble! :)
Tusen takk for at du deler!

Synnøve sa...

Superkult Marion!
Du er unik!
Håper vi sees på treff til høsten, hadde vært kjempekos!
Ha en fortsatt herlig sommer,
klem

unni's scrappeboble sa...

Suuupert da Marion, ja BeesWax kan brukes til så mangt :))
Gleder meg til å treffe deg igjen, lenge siden no :) Klem

toi9 sa...

Så kreativ du er!!
Noe jeg har forstått i lengre tid ;)
Du er virkelig skal lage det selv dronninga, på høyt og bra nivå!!!
Tusen takk for at du deler dine ideer og gir masse inspirasjon :)

Tone-Lill sa...

Veldig kjekt med litt input av nye ting, dette ble skikkelig tøft. Takk for at du deler dine ider, dette gav mere smak og må prøves :)

Ida / Little sa...

Knall KULT Marion! :)

Lena / AngelBitch sa...

Råstilig.. Bivoks er nå notert til neste shoppingrunde ;-)
Takk for at du deler.

Aurora barne og hobbykafè sa...

Hei! Kjempekult teknikk og kort! Får jeg lov å bruke det øverste kortet ditt i et inspirasjonshefte til et scrappetreff?

*marion* sa...

Ja det må du bare bruke det til , kjekt å kunne inspirtere andre =)

Scrappegal sørlending sa...

Kanonkult!!!!!! :D :D :D :D :D

nedergaard sa...

Super rålækkert stil... giver flotte detaljer med bivoksen. Lige meget hvilken stil du laver, er du super dygtig, Marion.
Ha en fin dag, klemm

angel sa...

Wspaniałe kartki! Bardzo mi się podobają:)

-Aina- sa...

Ja dette var saker.Du får lagen noen til meg også da;)hihi♥

Anonym sa...

SUPERT jenta mi. du er så kreativ og dyktig. stå på!!!!!!! Mams