onsdag 23. mars 2011

Pebbles elsker dem så da lager eg dem selv =)

Er de ikke fine vel , har laget dem selv ved hjelp av noen gamle akryl halvperler , link lenger ned e på ordentlige  havperler til dette bruk

Utgangspunktet en punch , digitale små rundinger fås kjøpt å er bare å laste ned , og akrylhalvperler

klipp ut , kan gjøres for hånd da

lime på halvperlen

Voila , du har en lekker pebbels til det du måtte ønske å det beste er du kan selv printe dem i alle verdens str =)
Eg handler på http://www.etsy.com/ her finne en det mest utrolig til det mest utrolige =)

http://www.etsy.com/search/supplies?q=+Acrylic+Clear+Glass+Cabochon

http://www.etsy.com/search/supplies?ref=auto&q=circle+stickers

håper linkene virker å pass på at du forteller hvilket land de skal sende til lykke til  klem Marion

17 kommentarer:

livmme sa...

de var helt nydelige da <3 for en flott ide!
hvor du kjøper sånne halvperler henne da? ebay?

Marianne/skorpionen sa...

Dette var jo utrolig lekkert da!! og så lurt!
Tror rett og slett jeg må bestille noe av deg jeg. (for ikke handler jeg i "ytlandet" og ikke har jeg punch *fnis* )

*marion* sa...

livmme der er link til kjøpeplass er på www.etsy .com

Marianne det kan ordnes =)

Wenche sa...

Herlig Marion. Tusen takk for at du deler både flotte tips og linker.

Wenche sa...

Hvor stor punch har du forresten? 1"?

Vibeke sa...

Flinka!! Disse var jo bare så flotte da!! Gleder meg til å se dem på Loene dine:)

Scrappegal sørlending sa...

STIILIG!!!!
Takk for at du deler! For dette er jo herlig vakkert! :)

unni's scrappeboble sa...

Heite det Marion kor oppfinnsom du er :D Genialt :D Klem

aina sa...

Perrrrfekt!! Jeg digger også pebbles!! Takk skal du søte Marion :-)

Lisa Synøve sa...

råfine !!!

tangent sa...

Så lekre disse var! Tusen takk for kjempefint tips og linker!

nedergaard sa...

Super flotte og tusind tak fordi du vil vise hvordan du laver dem...

Klemm

Beatemor sa...

Ja, digger pebbles - så dette var et veldig godt tips. Takk skal du ha!

marit sa...

Hærlighet å mange gøye ting du kan! Blir helt imponert over hvor kreativ du er!
De ble kjempe lekre!
Ha en flotters dag!

Inger sa...

Du altså:))) et oppkomme av gode ideer du som vanlig! Smart og lekkert:) gleder meg til å treffe deg igjen på treffet i bya;))

Victoria Hide sa...

For en kjempe god ide :) dette var ikke domt :)

Klem :)

Alhana sa...

For noen lekre pebbles du har laget, takk for at du deler :-)