fredag 14. januar 2011

William




Ja tok meg i å bare måtte prøve paletten til color room denne uka så nydelige farger bare så perfekt til bilde mitt av tantungen min og mammaen hans ♥
her er brukt litt forskjellig men er her ark fra GSD , MME,Webster, BG,
blomster fra prima , perler fra kort og godt, sånne embossede gummisaker fra pink pailslee,små tannhjul ,
tags , sløyfabånd , krone ,MF rubbons stjerne og biletter , MS doilys farget med svart og blå glimmermaling selvlaget sådan for å passe,
ble utrolig førnøyd selv  å blir glad for en tilbakemelding klem Marion♥

14 kommentarer:

Boffa sa...

WOW!! Jeg finner omtrent ikke ord her!
Utrolig vakker!!! Og så mange herlige detaljer <3

nedergaard sa...

Super super smukt LO...fyldt med masser af lækre detaljer. Så utroligt flot farverne matcher

Ha en dejlig weekend

Marianne sa...

Noe av det vakreste jeg har sett på lenge!! Så utrolig lekker med alle lag_på_lag og alle herlige detaljer! Nyyydelige farger!

aina sa...

ååååå så nydelig...for et flott bilde og farger! Ha ei god helg :-)

Maria Therese sa...

Nydelig!!

unni's scrappeboble sa...

Jøje meg kor flott denne var, heilt fantastisk Marion :D Klem

Alhana sa...

En utrolig vakker LO i nydelige farger.
Det er så mange lekre detaljer på LOen og flott bruk av lag på lag :)

-Aina- sa...

Vakker er denne Marion♥

pia iris sa...

nydelig LO med masse flott pynt. de sirklene med blomsterkant var stilige.
ha en flott helg. klem pia

Mette sa...

Denne var utrolig nydelig...masse flotte detaljer i skjønn harmoni:)

Klem Mette

Janne-Lise sa...

Enig med de andre her - utrolig vakker.Noe av det flotteste jeg har sett på lenge Marion :)

god helg

ullpurka sa...

Så vakkert Marion.
Nyyydelige farger, skjønn pynt og ett utrolig stemningsfult bilde. Lekkert rett og slett!

Klem Renate

linn kristine sa...

Denne var noe av det lekreste jeg har sett på lenge. Harmonisk å vakker. Og for en ro den utstrålte selv med så mange forskjellige detaljer rundt. :D

Scrappegal sørlending sa...

Bare altså så fabelaktig nyyydelig og vakker layout, md et nyydelig bilde og fantastisk pynt!!!!! :D :D :D
Kommer du og tar et slikt vakkert bilde av oss også etterpå da?? hihihi.... ;)
Slike flotte bilder er gøye å ha.... Men lite av det å hente her.... hehe!
LEKRE ark du har brukt!!!! :D