tirsdag 14. september 2010

Perlegreiner til kort , scrappesier og andre prosjekter

Perlegreiner , de er lett å lage , de kan tilpassast alle mulig prosjekter å de er så søte

Du trenger streng, perler, en tang

1. ta en streng å lag en lengde av den , så trer du passlig med perler på , finn ut hvor lang  du ønsker greina skal være å lag en dråpe ved å vri sammen de to endene
2. lag flere dråper nedover samtidig som du vrir strengen så der bli en på annen hver side
3. lag så mange som du har lyst på nedover til du er tom for streng


Lykke til klem Marion ♥♥♥

5 kommentarer:

linda sa...

kjempeflott....denne skal brukes ;)

Boffa sa...

Ååååh, de var nydelige!!

Må kanskje prøve meg på noe sånt en dag :) Takk for tips!!

Klem Rannveig

ullpurka sa...

Hei snuppetuppa mi.
Jeg har ikke utstyr til sånt dillerier og ikke har jeg tiden heller. Men fy søren så innmari lekkert og personlig det blir! Kjøper gjerne noen slike av deg jeg altså.

Klem

anne marie sa...

Så kreativ du er:)
Kjempefin perlegrein,skulle ikke forundre meg om jeg prøvde meg på en slik en. Jeg har kjøpt litt forskjellige perler,men får aldri somlet meg til å bruke de;)Dette er jo en ypperlig ting å bruke de på i alle fall:)

Perlehuset Oslo sa...

Kan ikke finne annen kontaktinfo enn innlegg, kunne jeg "låne" hovedbildet her og linke til deg? Skal vinkle litt mot perleblomster, har selv noen eldgamle påskegule perleblomster.

A.Kvist